1. februar 2007

Hei alle sammen

Jeg heter Sigrun Thorarinsdottir, er 55 år, islandsk og bor i Sandnes i Norge.

Fattige barn har alltid rørt mitt hjerte og jeg har lenge hatt et ønske om å kunne hjelpe fattige barn som er frarøvet sine rettigheter, slik som: nok mat, omsorg, skolegang ol.

I november 2005 reiste jeg til India med Lidvin Virkesdal og hørte om hans hjertebarn: Skolehjemmet i Puttaparthi i India.
Sammen med noen venner klarte jeg å samle inn litt penger til skolehjemmet, som ble tatt imot med stor takknemlighet.
I januar i år hadde jeg så mulighet å besøke skolehjemmet og bli litt kjent med ungene og dem som jobber der. Det var en utrolig fin opplevelse og nå er jeg fast bestemt på å hjelpe så godt jeg kan. Behovet er stort og jeg håper at mange vil være med og støtte skolehjemmet.

På denne bloggsiden kommer jeg til å skrive om skolehjemmet, hvordan det går der og hvordan vi lykkes med å samle inn penger til dem.

Ta kontakt hvis du vil. Skriv til: sigrun.thorarinsdottir@gmail.com

Ingen kommentarer: